مقالات کاربردی, خرید لوازم کمپینگ در اصفهان, لوازم کمپینگ و ماشین های آفرود در اصفهان, وبلاگ

بهترین یخچال مسافرتی

بهترین یخچال مسافرتی

بهترین یخچال مسافرتی

بهترین یخچال مسافرتی برای افرادی مناسب است که به دنبال یک وسیله خنک کننده قابل حمل و جمع و جور هستند که بتوانند آن را در سفرها، کمپینگ، پیک نیک و سایر فعالیت های خارج از منزل با خود حمل کنند. این نوع یخچال ها معمولاً دارای ظرفیت کوچکی هستند (بین 10 تا 50 لیتر) و با برق یا باتری کار می کنند.

هنگام انتخاب یخچال مسافرتی، باید به چند نکته کلیدی توجه کنید: ظرفیت: به اندازه ای یخچال انتخاب کنید که برای نیازهای شما کافی باشد. اگر قصد دارید از یخچال برای نگهداری مقدار کمی غذا و نوشیدنی استفاده کنید، یک یخچال کوچک 10 تا 20 لیتری کافی خواهد بود.

اما اگر قصد دارید از یخچال برای نگهداری مواد غذایی برای چند روز استفاده کنید، به یخچال بزرگتر 30 تا 50 لیتری نیاز دارید. منبع تغذیه: یخچال های مسافرتی با برق یا باتری کار می کنند. اگر به پریز برق دسترسی دارید، می توانید یک یخچال برقی انتخاب کنید.

اما اگر به پریز برق دسترسی ندارید، باید یک یخچال با باتری قابل شارژ انتخاب کنید. قابلیت حمل: یخچال مسافرتی باید به راحتی قابل حمل باشد. به دنبال یخچالی با دسته یا چرخ باشید تا حمل و نقل آن آسان باشد.

برخی از یخچال های مسافرتی دارای ویژگی های اضافی مانند محفظه فریزر، چراغ داخلی و پورت USB برای شارژ دستگاه های الکترونیکی هستند. برخی از بهترین یخچال های مسافرتی موجود در بازار عبارتند از: Dometic Cool Freeze CF10:این یخچال کوچک و جمع و جور 10 لیتری با برق یا باتری کار می کند و دارای یک محفظه فریزر کوچک است.

Koolatron PKG48: این یخچال 48 لیتری با برق کار می کند و دارای فضای داخلی جادار و قفسه های قابل تنظیم است. Coldwave CL-25:این یخچال 25 لیتری با باتری قابل شارژ کار می کند و دارای یک دستگیره تلسکوپی برای حمل آسان است.

انتخاب بهترین یخچال مسافرتی به نیازها و بودجه شما بستگی دارد. یخچال مسافرتی یا کول باکس، محفظه ای عایق‌بندی شده است که مواد غذایی و نوشیدنی را در آن قرار داده می‌شود.

یخچال‌های مسافرتی قابل حمل هستند و در خودرو، کمپینگ، پیک نیک و…از آن استفاده می‌شود. اگر قصد خرید بهترین یخچال مسافرتی را با کیفیت عالی و قیمت مناسب دارید، کافیست به فروشگاه آپشن مارکت مراجعه کنید.

فروشگاه آپشن مارکت در زمینه عرضه جدیدترین آپشن خودرو، لوازم کمپینگ، تجهیزات آفرود در اصفهان فعالیت می کند. برای خرید کافیست با شماره ۰۹۱۳۱۰۶۳۱۲۷ تماس بگیرید.

انواع آپشن خودرو از جمله کیلس استارت اسکایپین، انجین استارت خودرو، ست آینه تاشو برقی خودرو، سیستم فابریک صوتی خودرو، ردیاب خودرو، انواع دوربین خودرو، اسپری نانوسان و….در فروشگاه آپشن مارکت عرضه می‌شود.

همچنین انواع تجهیزات آفرود از جمله پنل ۶ کلید، وافل برد آفرود، انواع لایت بار و پروژکتور لنزدار، جک های لیفت، وینچ ماشینی، شیب سنج آفرود و….نیز در این فروشگاه بفروش می‌رسد.

انواع یخچال مسافرتی

بهترین یخچال مسافرتی

یخچال‌های مسافرتی بر حسب اندازه و ظرفیت هم انواع مختلف دارد. اندازه این یخچال‌ها از چند لیتر تا چند صد لیتر متفاوت است.

بهترین یخچال مسافرتی بر حسب منبع تغذیه به دو دسته یخچال برقی و یخچال گازی تقسیم می‌شود. یخچال‌های برقی با برق کار می‌کنند و با برق خودرو، برق شهری یا برق خورشیدی قابل شارژ است.

یخچال‌های گازی با گاز کار می‌کنند و نیازی به برق ندارند. یخچال‌های گازی در مکان‌هایی که دسترسی به برق وجود ندارد، مثل مناطق دور افتاده و….مناسب است.

مزایای یخچال مسافرتی

یخچال مسافرتی یا کول باکس مزایایی مختلفی دارد، از جمله نگهداری مواد غذایی و نوشیدنی در دمای یخچال است. با استفاده از این یخچال مواد تازه باقی می‌ماند. همچنین حمل این یخچال ها آسان است.

یخچال ها دسته و چرخ دارند که براحتی بتوان آنها را جابجا کرد. کسانی که قصد خرید بهترین یخچال مسافرتی دارند، بنا به نیاز خود و با توجه به ظرفیت آن، نوع یخچال مورد مناسب خود را انتخاب می‌کنند.

مزایای یخچال مسافرتی

یخچال‌های مسافرتی کاربردهای زیادی دارد.در سفر با خودرو و کمپینگ وجود این یخچال ها ضروری است. از این یخچال ها در قایق سواری هم استفاده می‌شود.

در هنگام خرید یخچال مسافرتی به اندازه، ظرفیت، منبع تغذیه، ویژگی‌ها و قیمت توجه کنید. از یخچال مسافرتی برای نگهداری و حمل دارو نیز می‌توان استفاده کرد.

در هنگام خرید به اندازه و ظرفیت یخچال توجه کنید، اگر قصد خرید یخچال را  برای یک گروه بزرگ دارید، از یخچال با ظرفیت بزرگ استفاده کنید.

منبع تغذیه یخچال‌های مسافرتی برقی یا گازی است. بعضی یخچال ها دارای سردکننده داخلی، یخساز، و چراغ داخلی هستند. قیمت یخچال‌های مسافرتی بسته به اندازه، ظرفیت، منبع تغذیه و ویژگی‌ها متفاوت است.

در هنگام خرید یخچال مسافرتی بودجه خود را در نظر بگیرید. یخچال‌های کوچک ظرفیتی کمتر از 50 لیتر دارند و برای یک یا دو نفر مناسب است.

یخچال‌های متوسط ظرفیتی بین 50 تا 100 لیتر دارند و می‌توان برای گروه های کوچک استفاده کرد. یخچال‌های بزرگ ظرفیتی بیش از 100 لیتر دارند و برای یک گروه بزرگ استفاده می‌شود.

یخچال مسافرتی یا کول باکس

یخچال های مسافرتی مواد غذایی و نوشیدنی را خنک می‌کنند و آنها را منجمد نمی‌کند، ولی یخچال های فریزر مواد غذایی را منجمد می‌کند.

بعضی یخچال دارای سردکننده داخلی هستند که با استفاده از آن می‌توان دمای یخچال را تنظیم کرد. بعضی یخچال ها داری یخ‌ساز هستند که برای تولید یخ کاربرد دارد.
چراغ داخلی یخچال باعث می‌شود، که داخل یخچال را بدون باز کردن درب آن ببینید. با صفحه نمایش دیجیتال دمای داخل یخچال را می‌توان مشاهده کنید.

قفل کودک از باز کردن توسط کودکان جلوگیری می‌کند. پایه های یخچال قابل تنظیم است و می‌توان روی سطوح ناهموار قرار دهید. یخچال‌هایی با رتبه انرژی بالاتر، کارآمدتر هستند و باعث صرفه جویی در مصرف برق می‌شود.
در هنگام خرید یخچال به رتبه انرژی یخچال و گارانتی یخچال توجه کنید. یخچال‌هایی با گارانتی طولانی‌تر، از کیفیت بالاتری برخوردار هستند. یخچال مسافرتی از فاسد شدن مواد غذایی جلوگیری می‌کند.
یخچال‌های مسافرتی گران‌تر از یخچال‌های خانگی است و مصرف آنها بالاتر است. وزن یخچال های مسافرتی بزرگ زیاد است. در فروشگاه آپشن مارکت انواع لوازم کمپینگ عرضه می شود.

انواع لوازم کمپینگ از جمله انواع یخچال های مسافرتی، زیرانداز، انواع کوله پشتی، منبع آب، صندلی تاشو سفری، چراغ سیار کمپینگ و…نیز در این فروشگاه بفروش می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *