آموزش, بهترین فروشگاه آپشن خودرو در اصفهان, جدیدترین آپشن خودرو, مقالات کاربردی, وبلاگ

فروش و نصب انواع آپشن| جک درب صندوق برقی

فروش و نصب انواع آپشن| جک درب صندوق برقی

فروش و نصب انواع آپشن| جک درب صندوق برقی

جک برقی درب صندوق عقب خودرو یک آپشن است که به شما امکان می دهد درب صندوق عقب خودرو خود را به صورت خودکار باز و بسته کنید. این آپشن معمولاً با فشار دادن یک دکمه روی ریموت کنترل یا دکمه ای در کنار پای راننده فعال می شود.
جک برقی درب صندوق عقب خودرو مزایای زیادی دارد، از جمله: راحتی: دیگر نیازی نیست درب صندوق عقب را با دست باز و بسته کنید، که می تواند در شرایط مختلف، مانند زمانی که دستان شما پر است یا در حال پارک کردن در پارکینگ هستید، مفید باشد.
ایمنی: جک برقی درب صندوق عقب می تواند خطر ضربه زدن به درب صندوق عقب خودرو با وسایل اطراف آن را کاهش دهد. ظاهر: جک برقی درب صندوق عقب می تواند به ظاهر خودروی شما جذابیت بیشتری ببخشد.
جک برقی درب صندوق عقب خودرو معمولاً به صورت سوکت فابریک نصب می شود، بنابراین نیازی به تغییر سیم کشی خودرو نیست. این آپشن همچنین معمولاً با سنسورهای تشخیص مانع همراه است که در صورت وجود مانع در مسیر درب صندوق عقب، آن را متوقف می کند.

فروش و نصب انواع آپشن| جک درب صندوق برقی

جک برقی درب صندوق عقب خودرو یک آپشن محبوب است که می تواند راحتی، ایمنی و ظاهر خودروی شما را بهبود بخشد. هر ساله شاهد به بازار آمدن تکنولوژی های جدید در زمینه صنعت خودرو سازی هستیم.
این تکنولوژی ها هم در زمینه بخش های فنی خودرو و هم در زمینه آپشن هایی که باعث راحتی راننده و سرنشینان است، طراحی و ساخته می شود. اکثر شرکت‌های خودروساز بزرگ از این تکنولوژی ها و آپشن ها بر روی تولیدات خود استفاده می کنند. بسیاری از این آپشن ها در بازار وجود دارد.

صاحبان خودروهای ارزان‌قیمت می توانند آنها را تهیه و بر روی خودروهای خود نصب نمایند. یکی از این تکنولوژی های جدید که بر روی خودروها جدید پیاده می‌شود، جک درب صندوق برقی در اصفهان است.

این آپشن بسیار مورد توجه صاحبان خودرو قرار گرفته است با استفاده از این تکنولوژی راننده می تواند به صورت خودکار درب صندوق را باز و بسته نماید.

ما در این مقاله قصد داریم شما را با سیستم جک درب صندوق برقی و مزایای آن آشنا کنیم. چنانچه به دنبال نصب این آپشن بر روی خودروی خود هستید با ما همراه باشید.

فروشگاه آپشن مارکت اصفهان با داشتن چندین دهه سابقه در زمینه فروش و نصب انواع آپشن در اصفهان بر روی خودروهای وارداتی مانند؛ هیوندا، تویوتا، لکسوس، بنز، بی ام دبلیو و نظایر اینها، در زمره بهترین فروشگاه های لوازم آپشن در سطح شهر اصفهان قرار گرفته است.

جک درب صندوق برقی

جک درب صندوق عقب برقی یکی از تکنولوژی های جدید است که اکثر خودروها لوکس به آن مجهز شده اند. با استفاده از این سیستم دیگر نیازی به پیاده شدن راننده اتومبیل و فشردن دکمه ای در صندوق نبوده و با استفاده از دکمه ریموت، قفل صندوق به طور اتوماتیک باز و بسته می‌شود.

علاوه بر این، سیستم اعلان باز بودن جک درب صندوق برقی در اصفهان بر روی آن تعبیه شده است و چنانچه درب صندوق باز باشد، به راننده هشدار می دهد.
بر روی اکثر خودرو های روز دنیا جک الکترونیکی و تمامی تجهیزات مربوط به آن وجود دارد که امکان اتصال درب صندوق را به ریموت فراهم می کند.

جک الکترونیک درب صندوق در فروشگاههای معتبر آپشن موجود است. و در خودروهایی که این تجهیزات وجود ندارد با استفاده از سیم کشی و نصب جک الکترونیکی می‌توان امکان متحرک کردن درب صندوق را به وجود آورد.

علاوه بر سیم کشی، جنس جک الکترونیک نیز بسیار مهم است. جک الکترونیکی که برای نصب در خودرو خریداری می کنید باید فابریک باشد.

چون انواع غیر فابریک هم در بازار وجود دارد که نصب آنها با مشکلاتی همراه است. پس بهتر است برای خرید و نصب جک الکترونیک به فروشگاه های معتبر لوازم آپشن در اصفهان مراجعه نمایید.
به غیر از روش سیم کشی خودرو برای نصب جک الکترونیک از سوکت فابریک هم می‌توان استفاده کرد. در این روش نیازی به سیم کشی وجود ندارد و نصب آن بسیار راحت است.

فروش ونصب جک درب صندوق برقی

استفاده از این روش علاوه بر راحتی، چون به سیم کشی خودرو آسیبی وارد نمی‌کند، باعث می‎شود که گارانتی خود را باطل نشود.

نصب بعضی از آپشن ها بر روی خودرو باعث ایجاد اختلال در کامپیوتر خودرو می‌شود. برای جلوگیری از این اختلال، باید برای نصب این آپشن ها، از کن باس استفاده کرد.

کن باس (CAN bus)، میکروکنترلرها و دستگاه های آپشن را کنترل و هدایت می کند تا نیازی به درگیر شدن کامپیوتر مرکزی خود نباشد.

کن باس، به عنوان عیب یاب خودرو و همچنین کاهش دهنده مصرف باتری در خودرو نیز به کار می‌رود. استفاده از کن باس باعث می شود از خرابی سیستم های برقی خودرو جلوگیری شود.

با استفاده از تکنولوژی درب برقی صندوق دیگر نیازی به استفاده از کلید برای باز کردن درب صندوق وجود ندارد. با نصب جک الکترونیک در اصفهان به سه روش می توان درب صندوق را باز و بسته کرد:
– با استفاده از ریموت خودرو، می توانید از راه دور درب صندوق عقب را باز یا بسته کرد.
– دکمه هایی کنار پای راننده قرار می گیرد و که با استفاده از آن می توان درب صندوق را باز و بسته کرد.
– دکمه بر روی درب صندوق عقب تعبیه شده است که با اشاره دست وظیفه باز و بسته کردن درب صندوق را انجام می دهد.

مدل های جدید درب صندوق برقی مجهز به سنسور تشخیص مانع هستند. در صورتی که مانعی جلوی درب صندوق باشد، از بسته شدن آن جلوگیری می‌کند.

همچنین درب صندوق برقی مجهز به جک آرام بست، است که باعث می شود درب صندوق به آرامی بسته شود.

نحوه عملکرد جک درب صندوق برقی در خودروهای مختلف:

عملکرد جک درب صندوق برقی

یکی از اولین شرکت های خودروسازی که جک درب صندوق برقی را بر روی تولیدات خود نصب نمود، شرکت فورد است. نحوه عملکرد این سیستم به گونه ای است که با تکان دادن پا در زیر سپر، درب صندوق باز و یا بسته می‌شود.
در خودروهای لکسوس یک سنسور بر روی نشان عقب خودرو تعبیه شده که گرفتن دست مقابل آن درب صندوق باز و بسته می شود. برخی از خودروهای شاسی بلند، مینی ون ها و کامیون ها نیز سیستم مشابهی دارند.
در خودروهای هیوندا ، کیا ، جنسیس، با نزدیک شدن ریموت به صندوق، پس از ۳۰ ثانیه درب صندوق باز می‌شود.

مزایای نصب جک درب صندوق برقی:

– نصب آسان:

فرایند نصب جک برقی درب صندوق در اصفهان بسیار آسان بوده و این کار بدون اضافه کردن آپشن دیگری قابل انجام است. همچنین فیش هایی که برای نصب جک برقی خود در خودرو استفاده می‌شود، با فیش های خودرو کاملاً همخوانی دارد.

– مصرف کم:

برق مورد نیاز جک برقی درب صندوق ۱۲ ولت بوده و از طریق بردهای خودرو تامین می‌شود و نیازی به برق با ولتاژ قوی وجود ندارد.

– امکان نصب این آپشن بر روی تمامی خودرو ها وجود دارد.

نکات مهم در مورد تنظیمات جک درب صندوق برقی:

مهمترین نکته در مورد جک درب صندوق برقی این است که همراه با جک برقی درب صندوق، باید سنسور تشخیص مانع نیز نصب شود.

خودداری از نصب این سنسور ممکن است که باعث آسیب رسیدن به خودرو یا وسایلی که در صندوق قرار می گیرد، شود.

شما می توانید همراه با جک برقی پارت مکمل جک، که همان سنسور پا است، را نصب کنید.

خریدجک درب صندوق برقی در اصفهان

این سنسور به شما کمک می‌کند که با حرکت دادن پا زیر سپر ماشین درب برقی صندوق، باز شود و این برای مواقعی که دست شما مشغول باشد، بسیار مفید بوده به راحتی می‌توانید درب صندوق را بدون کمک گرفتن از دست باز کنید.

نکته دیگر تنظیم میزان باز شدن درب صندوق است که می توان به راحتی آن را محاسبه کرده و بنابر اندازه دلخواه تنظیم کرد.

سرعت باز و بسته شدن درب صندوق نیز بسیار مهم است. باز یا بسته شدن ناگهانی درب صندوق ممکن است، خطرناک باشد.این مورد نیز به سادگی قابل تنظیم است.

نکته پایانی:

با توجه‌ اینکه مواردی که در بالا عنوان شد، جزء موارد مهم در ایمنی جک درب صندوق برقی هستند، باید توسط کارشناسان و باتجربه و ماهر اندازه گیری و تنظیم شوند.

همچنین چون قطعات مشابه و غیر فابریک جک صندوق برقی در بازار زیاد است برای خرید و نصب آپشن در اصفهان، باید به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید.
یکی از این فروشگاه های نام‌آشنا، فروشگاه آپشن مارکت اصفهان است. در این فروشگاه کلیه لوازم جانبی و آپشن های انواع خودروها وارداتی، به صورت اورجینال و با ضمانت نامه به شما همشهریان عزیز عرضه می شود. شما با خرید از این فروشگاه و نصب آپشن ها بر روی خودروی خود می‌توانید ایمنی و راحتی خودروی افزایش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *