قوانین و مقررات

کاربران گرامی:

لطفاً موارد زیر را جهت استفاده ی بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی فروشگاه آپشن مارکت اصفهان به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود به وب‏‌سایت  فروشگاه آپشن مارکت اصفهان و ثبت سفارش محصول به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه ی استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات فروشگاه فروشگاه آپشن مارکت اصفهان است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه ی شرایط و قوانین فروشگاه آپشن مارکت اصفهان از سوی کاربر است.

لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین تمام توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید همه ی اصول و رویه‏‌های محصولات آپشن مارکت اصفهان  منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های فروشگاه آپشن مارکت اصفهان  تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

کاربر وب سایت: کلیه اشخاصی که از سراسر دنیا وب سایت فروشگاه آپشن مارکت اصفهان را مشاهده و مرور می کنند.

مشتری یا خریدار: کسی است که به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به خرید و پرداخت هزینه محصول می نماید و  وارد سایت آپشن مارکت اصفهان می گردد و برای ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات سایت اقدام می کند.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات فروشگاه آپشن مارکت اصفهان جهت ثبت سفارش استفاده می‏‌کنید،پست الکترونیک خود را وارد می کنید که پس از پرداخت وجه محصول، به آدرس شما ارسال میشود.

مرجع قضاوت

در صورت بروز اختلاف، جهت رفع اختلاف، خریدار، فروشنده و یا بازاریاب موظف هستند بدوا نسبت به اعلام موضوع در تیکت پشتیبانی اقدام نمایند و در صورت عدم کسب پاسخ مناسب، نسبت به ارتباط با مدیریت فروشگاه آپشن مارکت اصفهان اقدام نمایند تا موضوع مجددا مورد رسیدگی واقع گردد. در صورت عدم حصول نتیجه پس از ۳۰ روز کاری، خریدار، فروشنده یا بازاریاب می تواند با تشکیل هیئت حل اختلاف مورد توافق طرفین، موضوع را مورد بررسی و رسیدگی قرار دهند.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

فروشگاه آپشن مارکت اصفهان به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

فروشگاه آپشن مارکت اصفهان جهت ارائه ی خدمات خود پست الکترونیک یا تلفن همراه و آدرس از کاربر دریافت می کند و متعهد می گردد این اطلاعات در اختیار هیچ گروهی جهت تبلیغات قرار نگیرد.

ثبت و پردازش سفارش

ثبت و پردازش اطلاعات در فروشگاه آپشن مارکت اصفهان به صورت اتوماتیک و توسط نرم افزار سایت است و به صورت لحظه ای پس از واریز هزینه ، محصول ارسال می گردد.

نقدها، نظرها، ارتباطات، و سایر مطالب

سایت فروشگاه آپشن مارکت اصفهان ممکن است دارای لینک‌هایی به سایت‌ها یا کانالهای دیگر باشد. این سایت‌ها یا شبکه های اجتماعی  تحت کنترل فروشگاه آپشن مارکت اصفهان نیستند و هیچ مسئولیتی در قبال محتویات این سایت‌ها و لینک‌های دیگری که ممکن است در این سایت‌ها باشد ندارد.

نمایندگی ها 

فروشگاه آپشن مارکت اصفهان در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فیزیکی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و فقط از طریق سایت option-market.ir محصولات خود را ارئه می دهد

پشتیبانی و ارتباط با ما

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه ی قهریه و تحریم های احتمالی فضای اینترنت یا قطعی اینترنتی و مشکلات سیستم بانکی فروشگاه آپشن مارکت اصفهان هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

فروشگاه آپشن مارکت اصفهان خود را  ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده ی هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.

 

شرایط استفاده و حقوق ناشر 

کلیه ی محصولات این مرکز با حداقل قیمت و کیفیت بالا برای رفاه حال هموطنان عزیز با قیمت مناسب در نظر گرفته شده است .

راههای تماس و پشتیبانی 

تمام سوالات خریداران و همچنین سوالات پیش از خرید از طریق تیکت پاسخ داده می شود.

زمان پاسخ گویی به تیکت ها در روزهای کاری بین 1 الی 48 ساعت است.

دیگر راه های تماس با فروشگاه آپشن مارکت اصفهان را از طریق تماس با ما بیابید.

پشتیبانی فروشگاه آپشن مارکت اصفهان همیشه در کنار شماست.